CLUB DE COMPRES

2
compres_riera

Des de la Unió de Botiguers de Mataró vam voler reaccionar al context de reducció de les vendes i per això vam crear el Club de Compres UBM. I és que com a consumidors habituals que tots som, val la pena estimular la realització de les compres entre nosaltres mateixos. Busquem fidelitzar el nostre consum personal als establiments que, com nosaltres, estan també associats a la Unió de Botiguers de Mataró.

Veiem molt positiva una iniciativa d’aquest tipus, tenint en compte que el nostre col·lectiu està conformat per més de 400 establiments associats i que hi estimem un entorn relacional (familiar i laboral) de 6.000 – 8.000 persones. El precedent és clar, i no és altra que la tradicional pràctica entre comerciants el dispensar un tracte preferencial “entre col·legues” (descomptes, obsequis, serveis gratuïts, etc.), sempre i quan ens coneixem.

 

ESTABLIMENTS ADHERITS

Idees / Objectius:

1

Estendre aquesta pràctica al major nombre de persones vinculades a la nostra associació.

2

Evitar la dispersió de les nostres compres personals a d’altres ofertes comercials, tot dirigint-les als establiments adherits al Club de Compres UBM.

3

Obtenir avantatges i estalvi en els nostres actes de compra personals i familiars.

Com funciona?

1 Seran beneficiaris/es del Club de Compres UBM –i tindran la targeta identificativa– aquelles persones vinculades a un establiment associat a la UBM i que s’hagi adherit al Club. No és automàtic ni obligatori.
2 Des de la UBM convidem a tots els establiments associats per tal que de forma voluntària s’hi adhereixin, comprometent-se a oferir un tracte diferenciador amb els clients que en formen part.
3 Aconseguir fidelitzar el major nombre de titulars així com treballadors, conjuntament amb el major nombre de familiars relacionats amb l’entorn dels establiments associats i adherits al Club de Compres UBM.
4 En el moment de la compra, cal mostra la targeta personalitzada que us identifiqui com a beneficiaris del Club de Compres UBM.
5 En aquesta mateixa web, pots consultar el directori d’establiments amb els avantatges que ofereixen (descomptes, regals, serveis, etc.).

Quin Cost té?

1

La UBM assumeix els costos organitzatius, de comunicació i manteniment del Club de Compres UBM.

2

L’establiment adherit al Club de Compres
UBM, assumeix el cost de les condicions preferencials compromeses i anunciades.

Qui hi guanya?

Tots hi sortim guanyant! L’establiment adherit al Club de Compres UBM, amb l’augment de vendes; els titulars (beneficiaris) de la targeta del Club de Compres UBM, amb estalvi i avantatges en les seves compres; i l’UBM, amb la satisfacció de poder oferir un nou servei de valor afegit com a una nova contraprestació de la quota que ja aporteu els seus associats.