Gran cloenda dels 40 anys de la UBM, amb el Sopar-Gala Nit de la UBM

Pastis2 Ubm40 Sopargala
Pastis2 Ubm40 Sopargala
Xanquers Nit UBM40 Sopar Gala
NauGaudi Nit UBM40 Sopar Gala
NitComercMataroni UBM40 Pianobar
UBM40 JordiNovo
UBM40 MuntsaVilalta
Premi Trajectoria Establiment UBM40
Premi Compromis Soci UBM40
Reconeixement Constancia Associativa UBM40
Premi Transformacio Digital UBM40
Premi Traspas Generacional UBM40
Premi Jove Empresari UBM40
Premi Millor Show Windows UBM40
Pianobar Nit UBM40 Sopar Gala
Premiats Nit UBM40 Sopar Gala
Premiats TodoLetras Nit UBM40 Sopar Gala
NitComercMataroni UBM40 Pastis
Pastis Ubm40 Sopargala
Pastis2 Ubm40 Sopargala Xanquers Nit UBM40 Sopar Gala NauGaudi Nit UBM40 Sopar Gala NitComercMataroni UBM40 Pianobar UBM40 JordiNovo UBM40 MuntsaVilalta Premi Trajectoria Establiment UBM40 Premi Compromis Soci UBM40 Reconeixement Constancia Associativa UBM40 Premi Transformacio Digital UBM40 Premi Traspas Generacional UBM40 Premi Jove Empresari UBM40 Premi Millor Show Windows UBM40 Pianobar Nit UBM40 Sopar Gala Premiats Nit UBM40 Sopar Gala Premiats TodoLetras Nit UBM40 Sopar Gala NitComercMataroni UBM40 Pastis Pastis Ubm40 Sopargala

Sel·lecció de fotografies realitzades per Albert Canalejo.

La Unió de Botiguers de Mataró ha posat punt i final als actes de celebració del 40è aniversari amb una festa que ha aplegat a la Nau Gaudí de Mataró més de 160 persones, la majoria membres del teixit comercial i empresarial de la ciutat.

La festa del comerç mataroní ha servit perquè la UBM anunciï una transformació de l’entitat per afrontar els reptes de futur que viu el comerç local i urbà. L’objectiu, tal i com ha explicat el president de l’entitat, Jordi Novo, “és aglutinar comerç, serveis, restauració i empreses, en una entitat global que treballi per potenciar el teixit comercial i econòmic urbà de proximitat”.

La renovació, que inclou imatge i nom, busca amb aquest canvi “donar resposta a la situació que viu el comerç urbà i ser capaços de desprendre’ns dels llast del passat per donar pas a una entitat cohesionada i dinamitzadora”.

La Comissió de Futur de l’entitat, que porta més d’un any treballant, proposarà en una assemblea que ha de celebrar-se properament el nom de NEM (Negoci Empresa Mataró). Però més enllà del nom que tindrà l’entitat a partir d’ara, explica Novo, “el més important son les ganes d’esdevenir forts, de prestigiar el centre comercial urbà de la nostra ciutat i de poder arribar a celebrar 40 anys més de feina ben feta”.

Els actes del 40è aniversari de la UBM han comptat amb el patrocini oficial del Grup Drivim, concessionari oficial Citroën de Mataró. L’entitat ha tingut també la col·laboració de Todo Letras, especialistes en lletres lluminoses gegants i d’Eurecat – Centre Tecnològic de Catalunya.

Les millors iniciatives del comerç mataroní

Coincidint amb la Nit del Comerç Mataroní, la UBM ha fet entrega dels premis del comerç mataroní amb l’objectiu de premiar les millors iniciatives comercials de la ciutat. La UBM ha reconegut els socis i establiments amb una major trajectòria associativa i les iniciatives comercials que han destacat en els processos de transformació digital o canvi generacional. També s’ha premiat el jove empresari de l’any o la que es considera, globalment, millor botiga de 2018.

PREMIS DEL COMERÇ MATARONÍ 2018

Premi a la constància del soci: ALEMANY
Premi a la trajectòria d’un l’establiment: CASTELLSAGUER
Reconeixement a la constància associativa; MARINA PÉREZ de CREACIONS MARINA
Premi a la Transformació Digital: FARMÀCIA COLLDEFORN
Premi al Traspàs Generacional menor de 40 anys: ROGER PUNSOLA de BLAUMAR
Premi Jove Empresari menor de 40 anys: DIANA GOMÀ de TÀCTIC
Premi Millor Show Windows 2018: LA FORMATGERIA