La Unió de Botiguers celebra 40 anys impulsant Mataró

0d585b3d 0d18 4d44 B580 5b80698e5d8a

L’entitat celebra l’aniversari amb un ‘Trimestre del Comerç Mataroní’ amb diverses propostes en l’àmbit lúdic, acadèmic i associatiu

El consultor Víctor Küppers oferirà una conferència al Teatre Monumental el 31 de gener de 2019

La Unió de Botiguers de Mataró (UBM) celebra aquest 2018 el seu 40è aniversari. Durant aquestes quatre dècades, l’entitat ha estat un dels principals motors per a l’impuls de l’economia local i defensor d’un model de comerç implicat amb el dia a dia de la societat mataronina. Per celebrar-ho, l’associació prepara un programa fins al pròxim mes de febrer en el que ha anomenat ‘Trimestre del Comerç Mataroní’, que inclourà activitats lúdiques adreçades a tota la ciutadania, una conferència acadèmica sobre la passió i l’entusiasme en el món de l’empresa, i una festa final per a tots els associats.

El calendari d’actes s’enceta el pròxim 17 de novembre amb l’acte més festiu i al que l’UBM convida a tota la ciutadania a participar-hi. Durant unes hores, la plaça Santa Anna i la Rambla de Mataró es transformaran en un gran bosc de globus d’heli il·luminat de prop de 400 metres quadrats. A més, membres de la junta de l’entitat distribuiran més de 8.000 globus des de cinc punts del centre de la ciutat. Durant la jornada hi haurà també actuacions musicals i activitats paral·leles a la mateixa plaça de Santa Anna.

Després de la campanya de Nadal, tindran lloc els actes més oficials. El 31 de gener serà al Teatre Monumental el consultor i conferenciant motivacional Víctor Küppers, que explicarà la importància de la passió i l’entusiasme per assolir l’èxit empresarial. Finalment, un altre espai emblemàtic de la ciutat, la Nau Gaudí, serà testimoni de la gran Festa del Comerç Mataroní, una festa-sopar de celebració dels 40 anys pensada per al moviment associatiu que ha fet possible que la Unió de Botiguers sigui avui un dels estendards del teixit empresarial urbà de la ciutat.

El president de l’UBM, Jordi Novo, assegura que en aquests 40 anys el concepte de botiga ha canviat molt: “Ja no som només una associació de botiguers que estan darrera el taulell. Ara som un conjunt d’empresaris que treballem a i per a la ciutat”. Per Novo, aquest aniversari marcarà un abans i un després per la Unió de Botiguers de Mataró: “El retail està canviant i com a tal us podem avançar que en uns mesos us podrem presentar una UBM millorada i adequada als temps que corren”.

La presentació dels actes del 40è aniversari de la UBM s’ha celebrat al concessionari del Grup DRIVIM, xarxa de concessionaris oficials Citroën i DS de Mataró, patrocinador oficial de la Unió de Botiguers en aquesta efemèride.

Per a la ocasió l’entitat compta també amb la col·laboració de TODO LETRAS, especialistes en lletres lluminoses gegants.