Concurs d’aparadors “Paraula de Stone”

Parauladestone Noticia

Benvolgut/da associat/da,

Et presentem una nova activitat organitzada per la Unió de Botiguers de Mataró (UBM) amb la col·laboració de la Fundació Iluro.

Del 20 de març al 2 d’abril del 2017, decora el teu aparador amb elements dedicats al fenomen del Rock i participa en aquesta activitat que té com a finalitat de dinamitzar, potenciar i activar el comerç de la ciutat, al mateix temps que es dóna a conèixer la mostra de l’important patrimoni de Jordi Tardà.

Tot s’hi val, sempre que la temàtica sigui la música Rock: Vinils, cintes de cassette, CD’s, instruments musicals, llibres de partitures, entrades de concerts, cartells, samarretes, xapes o gorres del teu grup favorit, etc. De ben segur que teniu per casa materials als quals els podeu treure la pols i donar-els-hi vida!

El concurs està organitzat amb motiu de l’Exposició Homenatge a Jordi Tardà de la Fundació Iluro, que es pot visitar del 10 de febrer al 21 de maig a l’Ateneu de la Fundació Iluro. Hi ha exposades peces de col·leccionista úniques d’artistes com Pau Riba, Sau, Sopa de Cabra, El Último de la Fila, Salvajes o Los Mustang, també de grups espanyols com Burning, Ramoncín o Rosendo, entre d’altres. Igualment, sobresurten col·leccions de vinils (molts d’ells signats), discos d’or i platí d’intèrprets i grups internacionals com els Beatles, Metallica o U2; instruments com la guitarra d’Eric Clapton o el baix de Paul McCartney; o complements i vestuari d’artistes com Mick Jagger, Frank Sinatra, Prince o Madonna.

UNA EXPOSICIÓ QUE NO NOMÉS LA MIRES, SINÓ QUE L’ENTENS I TE LA FAS TEVA…
ROCK escrit en lletres ben grans!

US ANIMEM A PARTICIPAR EN AQUESTA ACTIVITAT I POSAR EL COMERÇ DE MATARÓ AMB L’ESSÈNCIA DE L’ESTIL ROCK MÉS PUR!!!

Durant el període de l’activitat, un jurat escollirà l’aparador que els resulti més atractiu i serà guardonat amb un premi consistent en: una sessió exclusiva Premium a l’exposició, un dinar o sopar al restaurant NUUS de l’Hotel Atenea Port i un anunci gratuït a l’espai “Va de compres” del Capgròs.

Paral·lelament, també hi haurà un concurs popular a les xarxes socials, on se sortejarà un premi entre tots els que participin en la votació popular: una estada per a dues persones a l’Hotel Atenea Port Mataró**** (1 nit amb sopar i esmorzar inclosos).

Aquesta activitat està dins dels actes de la primera edició de la Setmana del Comerç, que organitza la Generalitat de Catalunya com una iniciativa pionera i de país, que concentrarà en pocs dies un bon nombre d’esdeveniments de promoció, d’intercanvi d’idees i experiències, o senzillament espais de trobada arreu del territori català.

 

logos mail concurs

 

BASES DEL CONCURS:

1. Participació: El concurs està obert a tots els establiments i empreses comercials localitzades en el nucli urbà de Mataró i que disposin d’un aparador obert al públic. 

· Socis: La participació és gratuïta pels comerços de la UBM.

· No Socis: consulteu condicions de participació trucant al 93.796.03.51 o per correu electrònic a info@matarocomerc.cat

2. Tema: Els aparadors han d’estar dedicats al fenomen del Rock i el mode de realització és lliure.

3. Durada: L’aparador ha de ser visible durant els dies del 20 de març al 2 d’abril de 2017.

4. Premi: El concurs atorgarà un únic premi del JURAT al millor aparador, consistent en:

· Una sessió exclusiva PREMIUM a l’exposició: La Fundació Iluro realitzarà una visita guiada de la mà del comissari de l’exposició en un acte privat entorn a la mostra, per aquelles persones i/o col·lectiu que indiqui el guanyador (els responsables de l’empresa i/o els treballadors, així com els seus familiars).

· Un dinar o sopar per a dues persones al restaurant NUUS de l’Hotel Atenea Port Mataró ****.

· Un anunci gratuït de l’establiment amb la publicació de la fotografia de l’aparador en la propera publicació del “Va de compres” a la revista Capgròs i notícies a les xarxes socials.

5. Inscripció: El termini d’inscripció queda obert fins al 17 de març del 2017. Es realitzarà enviant un correu electrònic a l’adreça administracio@matarocomerc.cat amb les dades de l’establiment. 

Unió de Botiguers de Mataró facilitarà als inscrits un distintiu (pòster, adhesiu…) que els identificarà com a participants. Aquest distintiu haurà d’estar visible durant el període de participació. La inscripció en el concurs suposa la total acceptació de les seves bases.

6. Funcionament: Els establiments participants enviaran una fotografia del seu aparador, a la mateixa adreça electrònica administracio@matarocomerc.cat. L’organització penjarà les fotografies per ordre de recepció a l’esdeveniment “Concurs d’aparadors Paraula de Stone” obert al Facebook i Instagram de la Unió de Botiguers de Mataró, juntament amb totes les dades de l’establiment al peu de la fotografia.

Durant els dies que duri l’activitat (entre el 20 de març i el 2 d’abril del 2017), el jurat passarà presencialment per tots els aparadors. El jurat serà format per 5 persones: la Sra. Romy Masferrer (esposa de Jordi Tardà), un representant de la Fundació Iluro, el president de la nostra entitat Sr. Jordi Novo, un representant de la direcció de l’Hotel Atena Port i un representant de l’Ajuntament de Mataró.

7. Lliurament de premis: L’organització lliurarà el premi presencialment als guanyadors durant la setmana següent al tancament del concurs.

NOTA. La inscripció en el concurs suposa la total acceptació de les seves bases. El comitè organitzador es reserva el dret de resoldre tot allò no previst en aquestes bases.